دانلود اپلیکیشن پارت گالری

فواید استفاده از شمع زرد

 

yellow candle شمع زرد

فواید استفاده از شمع زرد:

شمع های زرد یک افزودنی مثبت برای هر اتاق خواب یا فضای مراقبه هستند زیرا انرژی مثبت را جذب می کنند و رفاه را افزایش می دهند. اگر کنجکاو هستید در مورد قدرت معنوی شمع‌های زرد، نماد آن‌ها یا نحوه اجرای یک جادوی کوچک شمع از خودتان، به جای درستی آمده‌اید. ما به شما یک تفکیک کامل از شمع های زرد، آنچه که آنها نشان می دهند و چگونه می توانید از آنها برای استفاده از زندگی خود استفاده کنید، ارائه خواهیم کرد.

 

چیزهایی که باید بدانید

  • شمع های زرد نشان دهنده روشنگری معنوی و رفاه است.
  • برای تقویت شهود خود و به دست آوردن درک جدیدی از دنیای اطراف خود، یکی را سبک کنید.
  • اگر می خواهید موفقیت مالی و امنیت را نیز به خود جلب کنید، یک شمع زرد تیره روشن کنید.
  • خود را از انرژی منفی پاک کنید و با روشن کردن یک شمع زرد روشن تر به وضوح ذهنی برسید.
  • برای اجرای طلسم شمع زرد، قصد خود را تنظیم و بیان کنید. سپس، شمع خود را با روغن شفابخش بپوشانید. در نهایت، آن پسر بد را روشن کنید و شعله را برای بینش تماشا کنید.

شمع زرد نشان دهنده چیست

شمع زرد که انرژی متافیزیکی خود را از خورشید می گیرند، روشنایی و درک جدیدی را به زندگی شما می آورند. آنها شهود شما را گسترش می دهند و هنگامی که چیزهای جدید را امتحان می کنید، موفقیت را ارتقا می دهند. اگر می‌خواهید بر مهارت جدیدی مسلط شوید، در مورد چیزی که در ذهنتان بوده به وضوح برسید، یا با قدرت بالاتر به روشی معنادارتر ارتباط برقرار کنید، یک شمع زرد روشن کنید.

فواید استفاده از شمع زرد: شمع های زرد به ویژه در زمینه های شغلی و مسافرتی انرژی مثبت به ارمغان می آورد. در سفرها یک شمع زرد به همراه داشته باشید یا قبل از شروع کار جدید، شمع زرد رنگی را روشن کنید تا مطمئن شوید که سفر شما به آرامی آغاز می شود.

 

 

1)شمع زرد تیره نماد رفاه و محافظت است

در حالی که همه شمع های زرد به نوعی شهود الهی و یادگیری را تقویت می کنند، سایه شمع تفاوت بزرگی در آنچه می خواهید نشان دهید ایجاد می کند. شمع هایی با رنگ زرد تیره تر (طلا، خردل، قاصدک) ثروت، خوش شانسی (از این رو طلا) را ترویج می کنند و در تحریک ایده ها برای دستیابی به موفقیت مالی و امنیت عالی هستند.

سعی کنید قبل از جلسات کاری مهم یا سرمایه گذاری شمع های زرد تیره روشن کنید تا بهترین نتیجه مالی خود را نشان دهید.

 

2)مزایای استفاده از شمع زرد روشن

روشن کردن یک شمع با سایه روشن تر و پر جنب و جوش تر از زرد (لیمویی، آناناسی) به تخلیه انرژی منفی ذهن کمک می کند و انتقال ایده های خود را به مردم آسان تر می کند. یک شمع زرد روشن روشن کنید تا به پاکسازی ذهن و تمرکز شما کمک کند.

اکثر مردم هنگام مدیتیشن شمع های زرد روشن روشن می کنند، زیرا به تمرکز افکار کمک می کنند و کانال های ارتباط معنوی را برای قدرت های بالاتر باز می کنند.

همچنین اگر شما و یکی از عزیزانتان با ارتباط نادرست دست و پنجه نرم می کنید، یک شمع زرد روشن کنید. انرژی ارتباطی که آن را ترویج می کند می تواند به شما کمک کند تا با تفاوت های خود کنار بیایید.

 

3)شمع های زرد به تمرکز شما کمک می کنند

از یک شمع زرد برای مدیتیشن عمیق و موثرتر استفاده کنید. با متمرکز کردن تمام انرژی خود بر روی شعله روشن و رنگ های روشن مکمل، می توانید به خاموش کردن افکار گیج کننده، منفی و استرس زا کمک کنید و در طول روز متمرکزتر باشید.

4)شمع زرد انرژی منفی را پاک می کند

شمع های زرد فقط فرکانس های مثبت را می کشند. سوزاندن فرد در فضایی که به شدت تحت تأثیر منفی قرار گرفته است (یک رویداد آسیب زا، یک مکالمه دشوار، یا فقط استرس های مرکب در زندگی روزمره) می تواند به رفع ناامیدی کمک کند و به جای آن، رفاه، شادی و دانش را جذب کند.

همچنین می توانید شمعی روشن کنید تا فضای ذهنی خود را از افکار و احساسات تیره و تار پاک کنید.

 

yellow candle شمع زرد

5)شمع زرد در چاکرای چشم سوم انرژی جذب می کنند

از آنجایی که آنها نیروی معنوی خود را از خورشید می گیرند، که قدرت را به چشم سوم می رساند، شمع های زرد می توانند به شما کمک کنند تا عمیق تر در آگاهی خود فرو بروید. برای جذب نیروی خورشید، یک شمع زرد را در جایی راحت روشن کنید که بتوانید خورشید را ببینید. چشمان خود را ببندید، نفس بکشید و با پلک های بسته، نگاه خود را به سمت نقطه چاکرای چشم سوم خود (بین ابروها) حرکت دهید. سپس نور خورشید را مجسم کنید که وارد شما می شود و شهود شما را تقویت می کند.

بعد از اینکه یک شمع زرد روشن کردید تا روی چاکرای چشم سوم خود مدیتیشن کنید، احساس خود و هر فکری را که در طول این فرآیند در ذهنتان قرار گرفت را یادداشت کنید.

 

 

6)شمع زرد در محل کار

از نظر روحی، زرد یک رنگ بسیار اجتماعی است. شمع زرد نه تنها رفاه و بینش را به خود جلب می کند. آنها همچنین بسیاری از دوستان جدید را جذب می کنند. اگر به دنبال ایجاد ارتباطات قدرتمندتر در محل کار هستید یا به سادگی دایره دوستان خود را گسترش می دهید، یک شمع زرد روشن را در نظر بگیرید.

هنگام تعیین اهداف خود دقیق باشید. برای مثال، به جای مبهم «من فرصت‌های شبکه‌سازی بیشتری می‌خواهم»، سعی کنید بگویید «می‌خواهم با افرادی آشنا شوم که سابقه‌ای در تأمین مالی خیریه دارند و می‌توانند غیرانتفاعی من را به سطح بالاتری برسانند» یا «من یک مربی می‌خواهم که بتواند راهنمایی کند. من به سمت ارتقاء در یک سال آینده.

 

7)شمع زرد برای ارتباط با قدرت های بالاتر استفاده کند

از آنجایی که شمع های زرد به خورشید، علامت حاکم مرداد ماه ، گره می خورند، به راحتی می تواند با روشن کردن شمع، خلاقیت و اعتماد به نفس را هدایت کند. به علاوه، از آنجایی که قبلاً توسط انرژی که شمع های زرد را تغذیه می کند هدایت می شود، کانال های ارتباطی برای صحبت بیشتر با انرژی های الهی بیشتر باز است.

 

 

8)شمع های زرد شانس و رشد طبیعی

گسترش معنوی و شکوفایی با روشن کردن یک شمع زرد تیره، می‌تواند به تجلی شادی، محافظت و خرد جدید در سفرهای متعدد خود کمک کند.

از سوی دیگر، از آنجایی که آنها ذاتاً دارای بسیاری از اقبال خوب هستند که از زرد تیره ناشی می شود، می تواند شمعی زرد روشن روشن کند تا خود را به چالش بکشد و مهارت های ارتباطی خود را گسترش دهد.

 

حالا که با فواید شمع های زرد آشنا شدید استفاده از آن را نادیده نگیرید. همچنین می توانید از پارت گالری انواع شمع زرد را خریداری کنید.

 

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0