دانلود اپلیکیشن پارت گالری

Blue candles شمع آبی

 

فواید استفاده از شمع آبی

شمع های آبی نماد چیست؟

شمع‌های آبی الهام‌بخش صلح، آرامش و آرامش هستند، و همچنین برای بهبود ارتباطات و کمک به آشکار کردن حقیقت (گاهی اوقات عمیق یا پنهان) هستند. در این مقاله، معنی شمع‌های آبی و نحوه استفاده از آن‌ها را برای مثبت‌اندیشی و موارد دیگر توضیح خواهیم داد. همچنین سایه‌ها، اندازه‌ها و رایحه‌های مختلف شمع‌های آبی را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم شمعی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با اهداف شما مطابقت دارد.

 

چیزهایی که باید بدانید

شمع آبی نشان دهنده صلح و آرامش، ارتباط و حقیقت است.

شمع های آبی تیره با شهود عمیق و کار معنوی مرتبط هستند در حالی که شمع های آبی روشن نماد صلح، وضوح و ارتباط هستند.

شمع های آبی روشن کنید و روی قصد خود برای ترویج انرژی مثبت، کمک به تمرینات مدیتیشن یا تقویت مهارت های ارتباطی خود تمرکز کنید

 

1)شمع های آبی نماد صلح، ارتباط و حقیقت هستند

گفته می شود که شمع های آبی انرژی مثبت و آرامش را به خانه شما دعوت می کنند و از شفای روحی و جسمی حمایت می کنند. آنها همچنین ممکن است توانایی های روانی شما را افزایش دهند و به شما اجازه دهند خرد عمیق یا پنهان را درک کنید. از آنجایی که آبی با چاکرای گلو نیز مرتبط است، اعتقاد بر این است که شمع های آبی مهارت های ارتباطی شما را بهبود می بخشد.

شمع های آبی روشن بیانگر صلح، ارتباط، وضوح و تمرکز هستند.

شمع های آبی تیره با بینش و شهود عمیق، ضمیر ناخودآگاه، قدرت درونی و حفاظت معنوی مرتبط هستند.

شمع های آبی سلطنتی به معنای قدرت، دانش، حقیقت و رشد معنوی است

 

2)سایر فواید استفاده از شمع آبی

حفاظت. شمع‌های آبی را نزدیک درب ورودی، گوشه‌های خانه یا در اتاق‌هایی که به امنیت معنوی بیشتری نیاز دارید، روشن کنید و قرار دهید (مثلاً در اتاق خواب اگر می‌خواهید از کابوس‌های شبانه جلوگیری کنید).

انرژی مثبت یا موفق باشید. شمع های آبی را روشن کنید و آنها را در نزدیکی ورودی ها و خروجی ها یا در گوشه و کنار خانه خود قرار دهید تا مثبت و خوش بینی را تقویت کنید.

آرامش و آرامش. زمانی که در حال مدیتیشن هستید یا فقط به یک فضای آرامش بخش و ترمیم کننده نیاز دارید، یک شمع آبی روشن کنید. شمع ها را در هر جایی که بیشتر به آرامش نیاز دارید، مانند اتاق خواب یا اتاقک خود قرار دهید.

ارتباط. یک شمع آبی روشن کنید و در مورد آنچه می خواهید بیان کنید تا به وضوح فکر کنید، یا شمع را در حالی که مکالمات مهم و دشواری دارید روشن نگه دارید. شمع های آبی برای رفع انسداد چاکرای گلو و تقویت مهارت های ارتباطی شما بسیار عالی هستند.

شفا و تندرستی. از شمع های آبی در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا هر مکانی که راحت است استفاده کنید تا به آرامش ترمیمی کمک کنید که بیماری های روحی و جسمی را تسکین می دهد. به خاطر داشته باشید که جادوی شمع جایگزینی برای درمان پزشکی نیست. اگر علائم فیزیکی یا درد را تجربه می کنید، به یک متخصص مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید

 

3)چرا باید یک شمع آبی بسوزانیم؟

شمع های آبی برای کارهای مراقبه یا تجلی که با موارد زیر سروکار دارند بهترین هستند:

  • معنویت
  • حفاظت
  • خلاقیت
  • صلح
  • ارتباط
  • هماهنگی
  • هدایت الهی
  • بیخوابی

شمع‌های آبی سلطنتی: از این شمع‌ها برای هماهنگی، تفاهم، آرامش ذهن، ایجاد آرامش، تقویت دیپلماسی، تمرکز، حافظه، سلامتی، شفای عاطفی، ادراک، بخشش، حقیقت، عدالت، برای به دست آوردن الهام، افزایش ادراک یا برای رویاهای نبوی و ارتباط با خود برتر.

شمع‌های آبی روشن: از شمع‌های آبی روشن برای شفا، دوستی، صبر، استحکام ذهنی یا از بین بردن خشم استفاده کنید.

شمع های آبی تیره: از این شمع ها برای افسردگی، غم و اندوه استفاده کنید.

 

در اینجا چند نمونه از زمانی که می توانید یک شمع آبی بسوزانید آورده شده است:

شما در حال کار بر روی بهبود تمرین مراقبه خود هستید. هنگام مدیتیشن می توانید یک شمع آبی کوچک بسوزانید

اگر با یکی از دوستانتان دعوا کرده اید و می خواهید آشتی کنید، اما به سختی می توانید خشم خود را رها کنید، می توانید یک شمع آبی بسوزانید.

 

Blue candle فواید استفاده از شمع آبی

 

معانی شمع آبی از کجا سرچشمه گرفت؟

مفاهیمی که ما با شمع آبی مرتبط می‌کنیم، جدید نیستند. آنها حداقل به مصر باستان برمی گردند.

در مصر، آبی (irtiu) نه تنها نمایانگر آب و آسمان، بلکه بهشت و رودخانه نیل نیز بود. تعجب آور نیست که با خلقت، حفاظت، باروری و تولد دوباره همراه بود. بالاخره نیل و آسمان آن چیزها را برای مصریان آورده است.

 

چه جادوی شمع برای شما مناسب باشد یا نه، ممکن است متوجه شوید که در جامعه مدرن، زمانی که شرکتی می خواهد قابل اعتماد، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد یا محافظ دیده شود، اغلب از رنگ آبی در لوگوی خود استفاده می کنند. به این فکر کنید که بانک، آژانس بیمه، سازنده خودرو شما از چه رنگی استفاده می کند. این به این دلیل است که در طول سال‌ها، رنگ آبی را با معانی که در بالا ذکر کردم مرتبط کرده‌ایم.

 

حالا که با فواید شمع های آبی آشنا شدید استفاده از آن را نادیده نگیرید. همچنین می توانید از پارت گالری انواع شمع زرد را خریداری کنید.

 

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0