دانلود اپلیکیشن پارت گالری

incense Frankincense فواید عود کندر

فواید عود کندر

مزایای فیزیکی، معنوی و ذهنی کندر می تواند حواس، اندام ها و اعصاب شما را برای عملکرد در سطح عالی بهبود بخشد. این به شما کمک می کند تا نسخه بهتری از خودتان باشید.

 

عود کندر برای چیست؟

آیا تا به حال در مورد جذابیت عرفانی عود کندر فکر کرده اید؟ این را تصور کنید: شما در اتاقی ساکت و کم نور نشسته اید، عطر تسکین دهنده کندر در هوا می پیچد و شما را به قلمروی آرامش و تفکر می برد. امروز، بیایید با هم سفری را آغاز کنیم تا اسرار عود کندر را کشف کنیم، و کشف کنیم که چگونه این گنج باستانی می‌تواند حس جادو را به زندگی روزمره شما بیاورد. بنابراین، بنشینید، نفس عمیق بکشید، و بیایید داستان را باز کنیم که عود کندر برای چه چیزی مفید است.

 

استفاده از عود کندر برای خواص درمانی آن توسط نیاکان ما کاملاً شناخته شده بود. بسیاری از شفا دهندگان باستانی به طور گسترده ای از آن برای درمانبیماری های مختلف استفاده می کردند. مصریان باستان از عود کندر به دلیل خواص ضد میکروبی آن در طول فرآیند مومیایی کردن استفاده می کردند. خواص ضد میکروبی کندر به قدری خوب است که حتی پس از گذشت چندین سال از مومیایی ها محافظت می کند.

 

درباره کندر

کلمه کندر از کلمه فرانسوی franc encens گرفته شده است که به معنی بخور با کیفیت بالا است. کندر رزینی است که از درختان Boswellia به دست می آید. گونه های زیادی از درختان بوسولیا وجود دارد و رزین های تولید شده توسط هر یک از آنها با کیفیتی متفاوت است.

مطالعات نشان می دهد که جمعیت کندر به دلیل بهره برداری بیش از حد از آن برای استخراج رزین به سرعت در حال کاهش است. دانه‌های درختانی که برای رزین استفاده شده‌اند، در مقایسه با درختان دست‌نخورده که ۸۰ درصد جوانه می‌زنند، تنها ۱۶ درصد جوانه می‌زنند.

 

 

Boswelliaدرخت کندر

درخت بوسولیا

فواید عود کندر

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از خواص درمانی کندر، سوزاندن عود است. یک عود بخور کندر روشن کنید و اجازه دهید رایحه خاکی و چوبی آن در ذهن و بدن شما نفوذ کند. این قدرت را دارد که حواس و اندام های شما را التیام و جوان کند.

 

  1. مدیتیشن و تمرین ذهن آگاهی شما را غنی می کند

در حین مدیتیشن یک عود کندر روشن کنید و عطر آن به تدریج شما را به مراحل عمیق فراتر می برد. این سیستم عصبی مرکزی شما را آرام می کند به طوری که ارتباط با قدرت عالی برای شما آسان تر می شود و شما را با آرامش درونی پر می کند. شما می توانید انرژی را از نیروگاه جهانی جذب کنید و از آن برای تحقق هدف عالی خود استفاده کنید.

 

  1. سیستم عاطفی را سم زدایی می کند

زخم های جسمی ما تجلی زخم های ذهن ماست. برای اطمینان از اینکه سلامت روحی و جسمی شما در مظهر آن است، مهم است که تمام بلوک های احساسی را رها کنید. این به طور ناخودآگاه سطح بهره وری را بالا می برد و به شما کمک می کند تا روی اهداف زندگی خود متمرکز بمانید.

 

  1. به غلبه بر بلوک های عاطفی کمک می کند

گذراندن وقت روزانه یا منظم با خود را به یک عادت تبدیل کنید، حتی 10 دقیقه برای شروع خوب است. در دراز مدت معجزه خواهد کرد. برای تسریع روند سم زدایی احساسی خود، بخور کندر را مشتعل کنید. رایحه شفابخش آن به طور ناخودآگاه به شما کمک می کند تا تمام احساسات، خاطرات و تجربیات منفی خود را که هیچ کاری در سیستم شما ندارند، اما ناخودآگاه انرژی شما را می مکند، رها کنید.

 

خواص درمانی کندر تمام زخم ها را پاک می کند و سلامت عاطفی شما را به مرحله مطلوب باز می گرداند. به طوری که احساسات شما به عنوان مانعی برای پیشرفت شما عمل نکنند بلکه راه را برای موفقیت شما هموار کنند.

 

3 خواص عود کندر اصلی

  1. خواص ضد التهابی

بیشتر دردها و دردهای جزئی در بدن ما ناشی از التهاب بافت ها است. بنابراین اگر درد یا درد جزئی وجود دارد که شما را آزار می دهد، فقط یک عود کندر را برای تسکین روشن کنید. اگر با برخی مشکلات مزمن مواجه هستید، می توانید با پزشک خود مشورت کرده و در کنار داروهای خود از آن استفاده کنید.

 

  1. خواص ضد میکروبی

کندر می تواند به طور موثر میکروب هایی مانند باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و غیره را که از علل شایع عفونت در بدن ما هستند، از بین ببرد. اگر احساس می کنید که سطح انرژی شما به طور مداوم پایین است یا اگر منفی اطراف شما انرژی شما را تحلیل می برد.

 

عود کندر را بسوزانید تا از شر تمام میکروارگانیسم ها خلاص شوید و هوای اطراف خود را تصفیه کنید. تنفس در هوای پاک به تنهایی سطح انرژی شما را بازیابی می کند.

 

  1. خواص آنتی اکسیدانی

کندر با جلوگیری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد به تقویت ایمنی بدن کمک می کند. رادیکال های آزاد به دلیل تغذیه نامناسب، آلودگی یا استرس در بدن تولید می شوند. این رادیکال‌های آزاد به تدریج به سلول‌های ما آسیب می‌رسانند و در نتیجه ما را از نظر جسمی و همچنین ذهنی ضعیف می‌کنند.

 

فواید کندر برای سلامتی

  1. حافظه و یادگیری

تحقیقات نشان داده است که کندر تأثیر قابل توجهی بر سیستم عصبی مرکزی ما دارد و حافظه و ظرفیت یادگیری ما را تقویت می کند. زمانی که می‌خواهید مهارت خود را ارتقا دهید یا می‌خواهید مجموعه‌ای کاملاً جدید از مهارت‌ها را بیاموزید، سعی کنید عود کندر را در برنامه روزانه خود بگنجانید. این به شما کمک می کند تا مفاهیم جدید را به راحتی درک کنید و ذخیره آنها در ذهن شما آسان تر خواهد بود.

 

  1. سیستم عصبی مرکزی را جوان می کند

کندر جریان اکسیژن را به سیستم عصبی مرکزی ما افزایش می دهد، که به مبارزه با افسردگی کمک می کند و ضریب شادی ما را بالا می برد. این بیشتر ذهن ما را آرام می کند و به کاهش اضطراب و استرس کمک می کند.

 

  1. سلامت دهان را تقویت می کند

تحقیقات نشان داده است که خواص ضدالتهابی کندر به پیشگیری از التهاب لثه و دندان درد، رفع بوی بد دهان و سلامت لثه‌ها کمک می‌کند. خواص ضد میکروبی آن با تمام عفونت های ناشی از میکروارگانیسم هایی که دشمن سلامت دهان و دندان شما هستند مقابله می کند.

 

  1. دوست ریه های شما

خواص ضد میکروبی کندر به پاکسازی مجرای بینی و رفع گرفتگی قفسه سینه کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که با جلوگیری از تولید لکوترین ها، درمان موثری برای آستاما فراهم می کند. که باعث انقباض ماهیچه های گلو می شود و تنفس را دشوار می کند.

کندر می تواند به عنوان یک مکمل برای درمان بیماری های مربوط به ریه عمل کند، اما به هیچ وجه نباید جایگزین داروها شود.

 

  1. پوستی شفاف و جوان به شما می دهد

خواص آنتی اکسیدانی کندر به کند کردن روند پیری کمک می کند. روغن کندر را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید یا از محصولات مبتنی بر کندر برای حفظ جوانی پوست استفاده کنید. خواص ضد میکروبی آن می تواند برای درمان آکنه مفید باشد تا پوستی شفاف به شما بدهد و آن را انعطاف پذیر کند.

عودهای که از مواد اولیه 100٪ طبیعی تشکیل شده اند، شفای کامل را برای ذهن، بدن و روح ما فراهم می کنند.

 

 

فواید کندر

 

کندر: برخی از افسانه‌هایی که باید بدانید

 

کندر سرطان را درمان می کند:

هیچ مدرک علمی برای تایید این ادعا وجود ندارد که کندر می تواند سرطان را درمان کند. در حالی که برخی از مطالعات نشان داده اند که ترکیبات خاصی در کندر ممکن است خواص ضد التهابی و ضد توموری داشته باشند، این یافته ها به دور از قطعیت هستند. درمان سرطان نیازمند رویکردهای پزشکی دقیق است و تکیه صرف به کندر یا هر درمان جایگزین دیگری توصیه نمی شود.

کندر می تواند جایگزین درمان های پزشکی شود:

کندر در طب سنتی برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گرفته است، اما جایگزین درمان های پزشکی مدرن نیست. اگر شرایط پزشکی دارید یا به دنبال درمان هستید، مشورت با متخصصان پزشکی واجد شرایط و پیروی از توصیه های پزشکی مبتنی بر شواهد بسیار مهم است.

کندر به تنهایی می تواند عمر را افزایش دهد:

سوابق تاریخی نشان می دهد که کندر گاهی اوقات با طول عمر در فرهنگ های باستانی مرتبط بوده است. با این حال، هیچ مدرک علمی این ایده را تایید نمی کند که کندر به تنهایی می تواند طول عمر انسان را افزایش دهد.

کندر سیستم ایمنی را تقویت می کند:

در حالی که کندر حاوی ترکیباتی است که ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد، شواهد علمی محدودی وجود دارد که نشان می دهد می تواند به طور قابل توجهی سیستم ایمنی را تقویت کند. سیستم ایمنی سالم به یک سبک زندگی متعادل از جمله تغذیه مناسب، ورزش و مراقبت های پزشکی در صورت لزوم بستگی دارد.

نه، کندر هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهد. هیچ دلیل علمی وجود ندارد که کندر راه حلی برای تمام مشکلات ذکر شده در بالا باشد.

 

شما می توانید با کلیک روی کلمه “مقاله” مطالب بیشتری در مورد انواع خواص عودها، فنگ شویی و… بخوانید.ممنون که تا انتهای این پست همراه ما بودید.

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0