دانلود اپلیکیشن پارت گالری

Wealth ship کشتی برکت کشتی ثروت

کشتی برکت در فنگ شویی

فنگ شویی معمولاً به عنوان “هنر باستانی چینی قرار دادن” نامیده می شود و به معنای واقعی کلمه “باد و آب” ترجمه می شود. اکثر مردم در ابتدا فکر می کنند این به معنای نسیم و مایعی است که یک قایق روی آن شناور است. در واقع یک استعاره است. انرژی آب نماد همه چیزهایی است که ما از دنیای فیزیکی خود، آموزش مبتنی بر علم خود می فهمیم – همه چیزهایی که از طریق حواس منطقی خود درک می کنیم. انرژی باد نماد تمام چیزهایی است که فراتر از درک سه بعدی ما است و مناطقی مانند معجزات یا دعاهای مستجاب شده را پوشش می دهد. هنگام کار با فنگ شویی، انرژی باد و انرژی آب، ما با تمام ابزارهایی که کیهان برای ایجاد تغییر در زندگی یک فرد ارائه می دهد سروکار داریم. مهمترین درسی که فنگ شویی به من آموخت این است که تنها چیزی که مردم را از داشتن آنچه می خواهند باز می دارد ندانستن آنچه می خواهند است.

 

فنگ شویی هنر قرار دادن استراتژیک وسایل در خانه شما با هدف آوردن انرژی خوب، رفاه و شادی به زندگی شما است. چندین مکتب فکری فنگ شویی وجود دارد، اما فرقی نمی کند که کدام مکتب را دنبال می کنید. تنها معیار انتخاب یک درمان فنگ شویی خوب، ارتباط شما با آن است. چقدر یک درمان خاص با شما و نوع انرژی که می خواهید وارد خانه خود کنید صحبت می کند. یکی از نمادهای سنتی فنگ شویی، کشتی بادبانی است.

 

کشتی برکت چیست؟

کشتی ثروت یک تقویت کننده فنگ شویی بسیار مورد توجه است، به ویژه برای قرار دادن در خانه ها و چمن های تجاری غول های چینی در هنگ کنگ، تایوان و آسیای جنوب شرقی – اعتقاد بر این است که این یک راز تجارت است و به ارمغان می آورد. در ثروت و موفقیت این نیز توسط گوروهای فنگ شویی در سراسر جهان تثبیت شده است. حتی لیلیان تو، استاد بزرگ فنگ شویی، یک کشتی ثروت در خانه خود دارد!

اعتقاد بر این است که قرار دادن یک کشتی ثروت فنگ شویی در خانه یا محل کار شما ثروت و شانس بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین توانایی های کسب و کار و سود شما را افزایش می دهد. شما حتی ممکن است از بیش از یک کشتی ثروت در یک منطقه استفاده کنید. گفته می شود که این امر شانس بیشتری برای جذب ثروت دارد، زیرا آنها منابع چندگانه درآمد را نشان می دهند. می‌توانید کشتی را با شمش‌های طلا، سکه یا سنگ‌های نیمه قیمتی بارگیری کنید، اما اقلام مصنوعی نیز کافی هستند.

کشتی ثروت برای بازرگانانی که در حال توسعه کسب و کار خود هستند ضروری است. گفته می شود که کشتی به آنها در دستیابی به فروش بالاتر و فرصت های تجاری بیشتر کمک می کند.

کشتی برکت یک هدیه فنگ شویی عالی است.

 

درباره کشتی برکت (ثروت)

یک کشتی بادبانی نمادی جهانی از فراوانی است که بادها و آب ها به ارمغان می آورند. همچنین معنای کشتی ثروت فنگ شویی نیز مشابه است. این نشان دهنده انرژی فراوانی است که به بندر (زندگی شما) می رود. قرار دادن یک کشتی برکت در خانه یا محل کار خود موفقیت و ثروت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، ظرفیت و سودآوری کسب و کار شما را افزایش می دهد.

 

شما می توانید از هر مدل قایق چوبی برای درمان کشتی برکت خود استفاده کنید. هر چه یک کشتی خاص بیشتر از انرژی فراوانی ورودی با شما صحبت کند، بهتر است. از آنجایی که این درمان فنگ شویی نمادی از ثروت است، هیچ دستورالعمل دقیق فنگ شویی به جز ارتباط قوی شما با ظاهر و احساس آن وجود ندارد.

 

به طور سنتی، کشتی های ثروت با نمادهای ثروت فنگ شویی محبوب بسیاری مانند شمش های طلایی، سکه های چینی، پاکت های قرمز با پول، کریستال های مختلف و درمان های دیگر بارگیری می شوند.

 

کشتی چوبی کشتی برکت در فنگ شویی کشتی ثروت چیست؟ Wealth ship in feng shui

کشتی برکت را کجا قرار دهیم؟

راه های مختلفی برای تصمیم گیری در مورد مکان ایده آل کشتی ثروت فنگ شویی شما وجود دارد. بهترین مکان بر اساس دکوراسیون منزل و سلیقه شما و پیروی از دستورالعمل های اساسی فنگ شویی خواهد بود. از آنجایی که فنگ شویی تماماً در مورد هنر قرار دادن است، مکان کشتی ثروت شما نیز اهمیت دارد. سه نقطه بالقوه وجود دارد که باید در نظر بگیرید: منطقه پول، منطقه ستاره ثروت، یا مسیر خوش شانس شما در خانه.

 

تعیین مکان منطقه پولی فنگ شویی خانه شما بستگی به این دارد که کدام مدرسه فنگ شویی را دنبال می کنید. در مدرسه کلاسیک، منطقه ثروت یا پول، گوشه جنوب شرقی خانه یا فضای اداری شما را در نظر می گیرد. در مدرسه غربی، ناحیه پول در قسمت بالای سمت چپ فضای شما قرار دارد، همانطور که آن را در یک پلان طبقه مشاهده می کنید.

 

همچنین بهتر است کشتی برکت(ثروت) خود را طوری قرار دهید که جلوی آن به سمت قسمت داخلی خانه باشد. از آن دور نیست. شما می خواهید انرژی فراوانی به خانه شما (و زندگی شما) هدایت شود و از آن دور نشوید.

 

سایر نمادهای فنگ شویی ثروت

کشتی ثروت یک درمان سنتی فنگ شویی با پول ویروسی است زیرا برخلاف سایر درمان های ثروت مانند وزغ سه پا یا سکه های ایچینگ ، کشتی برکت در هر فضا و با هر دکوری عالی به نظر می رسد.

 

دیگر درمان‌های رایج فنگ شویی که تصور می‌شود به ثروت وارد خانه شما می‌شوند عبارتند از:

  • اضافه کردن آکواریوم یا فواره
  • گرفتن یک گیاه بامبو خوش شانس یا یک درخت پول
  • قرار دادن مناسب آینه ها برای اهداف فنگ شویی همچنین می تواند انرژی فراوانی را در خانه یا محل کار شما تقویت کند.

 

حالا که با ارزش این کشتی آشنا شدید وقت آن است که شما هم یکی از آن را در خانه یا محل کار خود داشته باشید.

البته که می توانید از فروشگاه ما ” پارت گالری” بصورت آنلاین خریداری کنید.

 

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0