دانلود اپلیکیشن پارت گالری

وزغ سه پا چیست

 

وزغ سه پا در فنگ شویی

هر آنچه که باید در مورد وزغ سه پا بدانید:

وزغ سه پا که گاهی به عنوان قورباغه پول در فنگ شویی از آن یاد می شود، یک نماد رایج چینی است که به عنوان یک تنظیم فنگ شویی برای جذب ثروت و موفقیت به کار می رود. وزغ سه پا اغلب به عنوان یک درمان مرسوم فنگ شویی برای جذب ثروت مالی بیشتر استفاده می شود. در هنر تزئینی چینی،اغلب ظاهر می شود. اغلب به عنوان یک شکل فلزی کوچک یا یک سنگ نیمه قیمتی یشم مانند کشف می شود. وزغ و قورباغه اغلب در هنر چینی باستان با یک الگوی مشابه به تصویر کشیده شده اند

وزغ گاهی اوقات نمادهای مختلفی مانند علامت یین و یانگ در پشت یا تاج سر خود دارد. وزغ سه پا اغلب در حالی که روی تختی از پول یا شمش طلا نشسته و سکه ای را در دهان خود نگه داشته است، کشف می شود. اصطلاح “وزغ سه پا” به این واقعیت اشاره دارد که همیشه دو پای جلو و یک پا یا دم عقب (مشابه دم قورباغه) دارد. بیایید به درک عمیق قورباغه فنگ شویی و تأثیرات مثبتی که می تواند بر زندگی شما داشته باشد، بپردازیم.

 

افسانه ها و داستان های منشا وزغ سه پا

طبق افسانه های چینی، وزغ افسانه ای سه پا می تواند از دهان خود سکه های طلا و نقره بسازد.

افسانه دیگری می گوید که چان چو در ماه زندگی می کند و اغلب گوی درخشان را به شکل یک سکه مصرف می کند. این باعث ماه گرفتگی می شود.

 

قرار دادن وزغ سه پا و جایی که باید از آن اجتناب کنید

همیشه این سوال مطرح می شود که قورباغه فنگ شویی باید در کجا قرار گیرد. جهت قورباغه پولی فنگ شویی واقعا مهم است. به طور معمول، وزغ سه پا با قرار گرفتن بر روی یک پایه یا میز کوچک از سطح زمین بلند می شود. گفته می شود برای جمع آوری انرژی بیشتر بهتر است آن را به جای سطح بالا روی یک سطح کم ارتفاع قرار دهید.

می توانید پول Frog را در خانه، دفتر یا محل کار خود نگه دارید و فعال کنید. حتی بیشتر از یک وزغ سه پا می تواند در منطقه شما حضور داشته باشد. اگر می خواهید بیش از یک قورباغه پول فنگ شویی در اطراف داشته باشید، سه، پنج یا نه وزغ را امتحان کنید. طبق اعداد فنگ شویی، سه، پنج و هفت اعداد خوش شانس هستند.

مراقب نحوه برخورد و استفاده از این شیء فرخنده باشید. شما باید با وزغ سه پا با احترام و با تواضع رفتار کنید. علاوه بر این، ممکن است روی آن مدیتیشن کنید، آن را با اهداف خود پر کنید، و سپس عمدا آن را تعیین کنید. مراقب آن باشید تا مطمئن شوید که هنوز آنجاست. شما نباید اجازه دهید گرد و غبار روی قورباغه جمع شود.

 

جهت قرار دادن قورباغه فنگ شویی

موقعیت صحیح قورباغه برای اثر مورد نظر ضروری است، بنابراین در اینجا ایده هایی در مورد مکان قرار دادن قورباغه پولی و اهمیت قورباغه در فنگ شویی وجود دارد.

  • ورودی: مکانی که تمام انرژی از آن وارد خانه می شود، درب ورودی است. یک قورباغه پولی در ورودی تأثیر زیادی می گذارد و باعث خوش شانسی می شود. هنگام قرار دادن قورباغه پول در درب ورودی اصلی، باید به جهتی که قورباغه رو به آن است توجه کرد.
  • منطقه ثروتمند: تعیین مکان غنی‌ترین گوشه در حالی که تصمیم می‌گیرید قورباغه طلای خوش شانس را در کدام جهت قرار دهید بسیار مهم است. از نقشه فنگ شویی باگوا برای قرار دادن مجسمه در گوشه ثروتمند خانه استفاده کنید. ایستادن در ورودی خانه و رو به داخل خانه می تواند به شما در تعیین محل ثروت کمک کند.
  • بخش شغلی: بخش شغلی خانه موقعیت دیگری است که می توانید قورباغه پول را در آن قرار دهید. ایستگاه کاری شما نشان دهنده موقعیت و شغل شما است. برای بهبود رفاه، امنیت مالی و موقعیت حرفه ای خود، می توانید مجسمه قورباغه را در آنجا قرار دهید.
  • کیف پول: یکی دیگر از مکان های عالی برای قورباغه پول، کیف پول شما است. کیف پول با ثروت و پول مرتبط است. بنابراین، نگه داشتن یک قورباغه خوش شانس کمک می کند پول به کیف پول شما وارد شود. نماد قورباغه موفق باشید زیرا هر جا که می روید قورباغه خوش شانس را نزدیک شما نگه می دارد.
  • دفتر: قورباغه پول ممکن است به صورت مورب در ورودی دفتر شما قرار گیرد. مجسمه را در کنار صندوق، به سمت داخل یا در جهت کلی فضای داخلی اتاق نگه دارید. این ترتیب بودجه خارجی را به همراه دارد.
  • باغ: حیاط خلوت، باغ یا سایر فضاهای بیرونی با حوضچه ها یا دیگر آب ها مکان های مناسبی برای وزغ پول هستند. این موقعیت علاوه بر افزایش طراحی داخلی، باعث جذب ثروت و رفاه می شود.
  •  

قورباغه وزغ سه پا در فنگ شویی

 


 

قرار دادن قورباغه فنگ شویی: چیزهایی که باید از آنها اجتناب کنید

1- قرار دادن مجسمه قورباغه مستقیماً روی زمین ایده خوبی نیست.

2- از قرار دادن مجسمه قورباغه در مکان های خیلی بلند خودداری کنید. این شکل ممکن است روی یک میز یا قفسه پایین کابینت نگهداری شود.

3- وزغ پول را از حمام، آشپزخانه و اتاق خواب دور نگه دارید.

4- قورباغه خوش شانس را تمیز نگه دارید و از تجمع گرد و غبار جلوگیری کنید.

 

مزایای فنگ شویی که می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد

1- انرژی ایجاد می کند

قورباغه فنگ شویی در محل سکونت باید بر روی یک پایه بلند نصب شود. قورباغه ها می توانند از این طریق با تمرکز بر خانواده، انرژی خوبی ایجاد کنند. کسب ثروت جنبه دیگری از معنای فنگ شویی قورباغه است. موقعیت قورباغه همچنین آن را قادر می سازد تا انرژی های خوش شانسی را جذب کند.

2- پول و موفقیت می آورد

طبق یک افسانه قدیمی، قورباغه فنگ شویی طلا و نقره می ریزد. بنابراین به عنوان نمادی خوش شانس از ثروت و موفقیت در نظر گرفته می شود. طبق افسانه ها، علامت قورباغه خوش شانس به خانه افراد خوش شانس وارد می شود تا خبرهای خوبی دریافت کند.

3-به فال نیک بخت

مجسمه قورباغه خوش شانس را در گوشه سمت چپ خانه خود نگه دارید، که گفته می شود برای شما پول و موفقیت به ارمغان می آورد. این چیدمان با آوردن ثروت و موفقیت به خانه به نفع ساکنین خواهد بود.

4-رشد شغلی را افزایش می دهد

گفته می شود که قورباغه خوش شانس وقتی در منطقه شغلی قرار می گیرد، دیدگاه فرد را نسبت به زندگی و فرصت های شغلی بهبود می بخشد. حفظ این علامت خوش شانس به افزایش تمرکز هنگام کار یا مطالعه کمک می کند.

5-سلامتی را تضمین می کند

قورباغه خوش شانس نشان دهنده سلامتی است. همچنین اعتقاد بر این است که نگه داشتن مجسمه های قورباغه از سلامت همه افراد خانواده محافظت می کند. چشمان زرشکی وزغ پول نیز روحیه بد و انرژی منفی را از خود دور می کند.

6-پاکیزگی را حفظ می کند

قورباغه پول نماد خوش شانسی است و قرارگیری ایده آل آن باعث تمیزی خانه می شود. اطراف مجسمه قورباغه را تمیز و تمیز نگه دارید. مجسمه های شکسته یا آسیب دیده قورباغه خوش شانس نباید نگهداری شوند.

7-مزایای چند عدد

معنای فنگ شویی قورباغه این است که ممکن است گروه هایی از قورباغه ها کنار هم قرار گیرند تا انرژی بیشتری را روی آنها متمرکز کنند. قورباغه فنگ شویی ممکن است در یک خوشه سه، پنج یا نه عدد خوش شانس قرار گیرد. افزایش جذب انرژی ثروت از این امر حاصل می شود

8-صلح را تشویق می کند

نصب قورباغه فنگ شویی در محل مدیتیشن یا عبادت ممکن است ثروت خانه را بهبود بخشد. اگر در مقابل قورباغه مدیتیشن کنید، هوشیارتر و از محیط اطراف خود آگاه تر خواهید شد.

 

 ممنون که تا انتهای این پست همراه ما بودید، برای خواندن مقالات بیشتر کلیک کنید ” مقالات پارت گالری “

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0