دانلود اپلیکیشن پارت گالری

اطلاعات مهم انرژیکی سال 1403

اطلاعات مهم انرژیکی سال 1403

سال 1403 سال اژدهاست، اژدها نماد بخت، اقبال، انرژی، انگیزه، رشد، ترقی و قدرت به شمار می رود. امسال برای اکثریت مردم حتی در جهان سالی پر چالش، پر از رشد و ترقی و سالی بسیار خوش یمن خواهد بود. سالی که اکثر افراد می توانند با بالا بردن سطح آگاهی شان اژدهای درونی خویش را بیدار کنند و به قدرت حقیقی درونی و ذهنشان بیشتر آشنایی دارند.

اژدها پنجمین مورد سه گانه از دوازده علامت زودیاک است.

برای هر سال یک عنصر وجود دارد: ( آب، آتش، فلز و چوب) پنج عنصری هستند که طی هر سال می چرخند و عنصر امسال چوب است و امسال سال اژدهای چوبی است، به معنای استحکام، هماهنگی، قدرت بی پایان، اتصال، فراوانی و حفاظت است.

کسانی که امسال قوانین هستی را فراگیرند و اجرا کنند و ذهنشان را کنترل کرده و در آرامش نگه دارند به مرحله بسیار بالایی از قدرت درونی خویش خواهند رسید و دستاوردهای عظیمی خواهند داشت.

 

سال اژدهای چوبی تغییرات و فرصت های مثبتی را برای هر فردی به ارمغان خواهد آورد. اژدها برکت آور ‌است و همه می توانند توقع سالی پر از تحول مثبت، رشد، فراوانی، انرژی، موفقیت و شکوفایی را داشته باشند.

امسال سال قدرت ذهن است، سالی که فعالیت های ذهنی و ایده های جدید حرف اول را میزند نه تلاش فیزیکی!

بر قدرت ذهنتان متمرکز باشید تا با نیروی اژدها خلاقیتی عظیم و نیروی اژدها خلاقیتی عظیم و نیرویی ماورایی را در وجودتان تجربه کنید. امسال سال کنترل انرژی است پس انرژی تان را از مسائل بیهوده رها کنید چون امسال قدرت خلقتان صدها برابر بیشتر از سال های دیگر خواهد بود.

اژدها نماد برکت است

امسال بدون استثناء هر فرد یک یا چند برکت عظیم را دریافت خواهد کرد. امسال برای ایران سالی پرچالش و پرانرژی خواهد بود و کسانی که از نیروی انرژی درست بهره ببرند سال شکوفا شدن زندگی شان خواهد بود. سال اژدها هر 12سال یکبار می آید و هر 60 سال یکبار سال اژدهای چوبی می آید و اژدها تنها جانور افسانه ای است که بین این 12 حیوان زودیاک است.

رنگ سال 1403

رنگ سال 1403 نارنجی هلویی است. ولی در کنارش رنگ سبز، سرخ آتشین، آبی آسمانی و سفید بسیار خوش یمن و مبارک است و با انرژی امسال بسیار هماهنگی دارد. رنگ های خوش شانس امسال: نارنجی، ارغوانی، هلویی، گلبهی، سرخ، سبز، آبی، قهوه ای و سفید هستند.

ماه های پر انرژی و خوش شانس

ماه فروردین، خرداد، تیر، شهریور، آبان، اسفند هستند.

امسال بالاترین قدرت را میان 12 سال حیوانات دارد و انرژی امسال بسیار عجیب بالاست!

انرژی امسال را به هر طرف جهت دهید در همان طرف خواهید ماند چه مثبت چه منفی. امسال سال کسانی است که باورهای مثبت و درستشان را افزایش می دهند و اتصالشان را به جهان هستی بیشتر می کنند.

قدرت بالای اژدها تلاطم ایجاد می کند و بسیار پرچالش و در عین حال خوش یمن و برکت است، اژدها بسیار برضد سیاهی و درویی است و پاکسازی می کند. پس وجودتان را امسال بسیار پاکسازی کرده و مراقبه کنید و عادت های بدتان را کم کم ترک کنید تا آسیب نبینید!

بهترین سال برای شروع کارهای جدید و ریسک کردن است.

از وسایلی با نماد اژدهای و نمادهای چوبی و نماد آتش بیشتر در زندگی تان، اطرافتان، محل و زندگی و وسایل شخصی تان استفاده کنید.

پارت گالری سالی پراز برکت، آرامش و موفقیت برایتان آرزومند است.

سال 1403 مبارک باد.

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0