دانلود اپلیکیشن پارت گالری

 

پاکسازی رودراکشا با کاسه تبتی

بشر از گذشته به دنبال منبع انرژی و راه های اتصال به آن بوده است می توان گفت انسان ها از قدیم همراه با چااش های آرامش قلبی ودریافت انرژی رو به رو بوده اند، در این مقاله قصد داریم با یکی از راه های اتصال به منبع انژری اشاره کنیم،همانطور که می دانید منبع انرژی همان خود درون و انرژی درونی است.

یکی از قدیمی ترین منبع انرژی و درمان بیماری ها بین هندوها استفاده از رودراکشا بوده است،در مقاله رودراکشا چیست؟ به معرفی کامل آن پرداختیم اما بطور خلاصه رودراکشا به مهره های گفته می شود که از هسته درختی خاص به دست می آید،این مهره جزء سنگ های قیمتی محسوب می شود.

رودراکشا نه تنها در مدیتیشن و مراقبه،بلکه در صنعت طب و علم پزشکی نیز کاربرد دارد. در حوزه پزشکی رودراکشا می تواند از بیماری های مانند: عفونت، سردرد،عفونت های گوارشی،ناراحتی های روحی و افسردگی جلوگیری نماید و یا آن را درمان کند. عصاره این گیاه و همچنین برگ آن نیز جنبه درمانی دارد.

در هرحال رودراکشا هم برای پاکسازی جسمی و از بین بردن ناراحتی های جسمی و هم برای مراقبه و مدیتیشن و بالا بردن سطح انرژی درونی به کار می رود.به دلیل انرژی بالای که این دانه ها دارند حتما باید زمانی که آنها را به دست می آورید، پاکسازی و شارژ نمایید.

نحوه استفاده از کاسه تبتی

به این نکته توجه کنید که شما برای نواختن کاسه تبتی احتیاج دارید تا نحوه استفاده و نواختن این کاسه را بلد باشید.نکته مهم هنگام نواختن کاسه تبتی باید کف دستانتان باشد و انگشتانتان را به لبه های کاسه نزدیک نگه دارید و سپس با چوب مخصوص چند ضربه به کناره کاسه بزنید بعد به آرامی آن را دور کاسه بچرخاند بطوری که تماس چوب و کاسه قطع نشود.

زاویه و فشار دست در نواختن کاسه تبتی مهم است که با چند بار نواختن متوجه مقدار فشار و زاوبه دست خواهید شد. شما با حرکت دادن چوب در اطراف کاسه و لبه آن باعث ایجاد صداها و ارتعاشات متفاوت می شوید، ارتعاشات کاسه از طریق دست درون بدنتان منتقل می شود و باعث آرامش تعادل می شود.

 

پاکسازی رودراکشا با کاسه تبتی چگونه است؟

می توان گفت یکی از راه های شارژ و پاکسازی رودروکشا کاسه تبتی است.

ابتدا برای این پاکسازی به یک کاسه تبتی اصل احتیاج داریم برای تهیه آن می توانید یه سر به فروشگاه پارت گالری بزنید.

از کاسه با قطر کم و کوچک یا بزرگ استفاده کنید قطر آن اصلا مهم نیست.چند دقیقه قبل از شروع پاکسازی، فرکانس کاسه را به صدا در بیاورید. چند لحظه صبر کنید تا صوت آرام شود سپس سنگ ها را دانه دانه درون کاسه قرار دهید با قرار دادن هر سنگ درون کاسه باید به مدت چند دقیقه صوت و ارتعاش کاسه را به صدا در بیاورید سپس منتظر بمانید صدای آن کم و خاموش شود بعد سنگ را در آورید و سنگ بعد را پاکسازی کنید.

ارتعاش این سنگ ها و دانه چنان بالاست که می توانید با رودراکشا خود صحبت کنید و یا زیر ذکر بگویید و خواسته هاییان را تکرار کنید و انرژی درونی خود را بالا ببرید.

پاکسازی همزمان رودراکشا و کاسه تبتی باعث آرامش ذهن، پاکسازی چاکراها و پاکسازی انرژی های منفی از رودراکشا و صاحب آن می شود.دقت کنید رودراکشا باید توسط خود فرد پاکسازی و شارژ شود، این دانه ها را هرگز از کسی قرض نگیرید و به دیگران هم قرض ندهید.

سخن پایانی از پارت گالری برای شما که در این مقاله همراه ما بودید:

با توجه به فشار روحی و جسمی در جامعه امروزه برای بالا بردن سطع انرژی و پاکسازی می توانید از رودراکشا که یکی از راه های بالا نگه داشتن انرژی درونی است استفاده کنید.

مواردی که این پاکسازی را مهم میکند می توان اشاره کرد به زمانی که دیگران رودراکشا شما را لمس می کنند، یا زمانی که شما رودراکشا جدید خریداری میکنید.

و مواردی که پس از خریدن رودراکشا باید به آن توجه کنید: رودراکشا را هر روز لمس کنید و با آن صحبت کنید، خواسته ها و نیازهایان را به آن بگویید، جمله های مثبت و ذکرها و مانتراها را می توانید روی رودراکشاهایتان بخوانید.

برای آنکه هر روز تماس فیزیکی با رودراکشایتان داشته باشید می توانید آن را بصورت گردنبند یا دستبند استفاده کنید.این کار کمک میکند انرژی بین شما و رودراکشا تداوم داشته باشد.

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0