دانلود اپلیکیشن پارت گالری

شمع در فنگ شویی چگونه استفاده می شود؟

شمع ها یکی از قوی ترین درمان ها در فنگ شویی هستند. استفاده از شمع در فنگ شویی قوی ترین بازتاب عنصر آتش در خانه شماست .شمع ها فضا را تمیز می کنند و الهام می بخشند، انرژی در گردش را گرم می کنند و به تسکین استرس های روزمره کمک می کنند. شمع ها انرژی خلاقانه و شادابی را به فضای داخلی شما می افزایند. اگر زندگی شما بی رنگ و روتین به نظر می رسد، بهتر است یک شمع روشن کنید، زندگی شما را با درخشش مثبت پر می کند. هر دو شمع بدون عطر و معطر کار خواهند کرد. شمع های طبیعی مانند شمع سویا را برای خانه خود انتخاب کنید. سوزاندن شمع با کیفیت خوب در اتاق خواب شما قطعا تاثیر مثبتی خواهد داشت. این عنصر حیات بخش به پاکسازی جریان انرژی، گرم کردن جو و پاکسازی همزمان آن کمک می کند ،مکان های مثل مرکز خانه شما، منطقه جنوبی، جنوب غربی و شمال شرقی. سعی کنید رنگ شمع ها و شمعدان ها را با مناطق خاصی مطابقت دهید ،مکان های قابل توجهی که ارزش گذاشتن شمع های مرغوب را دارد به غیر از اتاق خواب، حمام و اتاق نشیمن است.  

دکوراسیون میز با پنج عنصر در فنگ شویی

یک درمان بسیار جالب و مفید فنگ شویی این است که به اصطلاح قسمت مرکزی را ایجاد کنید، یعنی تزئینات وسط میز با ترکیب هر پنج عنصر، این دکوراسیون به شما این امکان را می دهد که به هماهنگی هر پنج عنصر برسید. برای ایجاد آن یک کاسه شیشه ای آماده کنید، که در پایین آن سنگریزه هایی که نماد عنصر زمین هستند، پرتاب کنید. آب خالص را به نماد عنصر آب اضافه کنید. یک عنصر فلزی را به شکل اجسام فلزی کوچک مانند تکه ها یا قطعات فلزی اضافه کنید. گلبرگ های گل را به رنگ دلخواه اضافه کنید تا نماد عنصر چوب باشد. در نهایت شمع های شناور را که نماد عنصر آتش هستند قرار دهید و آن را روشن کنید.  

بهترین انواع شمع از نظر فنگ شویی کدامند؟

شما می توانید به معنای واقعی کلمه از هر نوع شمع استفاده کنید. شمع هایی به شکل مثلث ارزش دارو را بیشتر می کند، زیرا عنصر آتش با شکل مثلثی همراه است. شمع هایی با اشکال مدرن و تزئینی، به عنوان مثال به شکل گل رز توصیه می شود به عنوان شمع شناور در کاسه های استفاده شوند. روی طاقچه شمع ها در شمعدان های رنگارنگ عالی خواهند بود. شمع های شیک و کلاسیک در شمعدان های تک و هم در شمعدان عالی به نظر می رسند. یک راه حل عالی این است که چندین شمع در اندازه های مختلف را روی یک سینی که با سنگریزه ها یا شیشه های رنگی یا سنگ های قیمتی احاطه شده است قرار دهید. به یاد داشته باشید که همیشه شمع ها را از منبع ثابت، با کیفیت خوب و با فتیله بدون افزودن فلزات سنگین از جمله سرب انتخاب کنید. در میان شمع های معطر، شمع های طبیعی (می توانند سویا، نارگیل یا با موم کنف باشند) عالی خواهند بود. شما می توانید رنگ شمع معطر را مطابق با نیازهای فعلی فنگ شویی خود انتخاب کنید. شمع های معطر در شیشه به همان اندازه کار می کنند (شیشه یک ماده خنثی است) و همچنین از شمع ها در سرامیک (عنصر زمین) یا در قوطی ها (فلز) می توانید استفاده کنید.

تعداد شمع ها در فنگ شویی

هم رنگ ها و هم تعداد شمع ها در فنگ شویی معنای خاصی دارند، بنابراین بهتر است با آنها آشنا شویم تا بتوانیم از پتانسیل آنها در بهبود رفاه خود به طور کامل استفاده کنیم. وقتی صحبت از تعداد شمع ها می شود، قانون استفاده از تعداد معینی شمع برای شمع ها و همچنین سایر عناصر مهم در فنگ شویی یکسان است.
  • و بله، عدد 2 به عشق مربوط می شود، بنابراین تنظیم دو شمع می تواند به زندگی عاشقانه ما کمک کند.
  • 3 شمع نماد شادی، عمر طولانی و ثروت است.
  • از ترکیب 4 شمع باید اجتناب کرد، زیرا کلمه چهار در زبان چینی شبیه به کلمه مرگ است که می تواند انرژی منفی را به داخل بیاورد.
  • مجموعه 5 شمع در کنار هم می تواند به تقویت شهود، قدرت ذهنی، احساس عاطفی و قدرت بدنی کمک کند.
  • 6 شمع در فنگ شویی می تواند برای ما خوش شانسی کلی به ارمغان بیاورد.
  • اگر ترکیبی از 7 شمع را با هم ترتیب دهیم، از سلامتی حمایت خواهیم کرد.
  • 8 شمع می تواند از توسعه، موفقیت در تعهدات و تقویت باروری حمایت کند.
  • به نوبه خود، چیدمان 9 شمع به ما کمک می کند و به ما خوش شانسی و موفقیت در همه زمینه های زندگی می دهد.
  •  10 شمع شادی کامل و احساس موفقیت را برای ما فراهم می کند.
  • برای جشن های بزرگتر، ارزش آن را دارد که به ترتیبی از 21 شمع فکر کنید، این تقویت بسیار خوبی از سلامت و ثروت و برکت عمومی برای کل خانواده خواهد بود.
  ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید همچنین می توانید برای خرید انواع شمع به فروشگاه ما سر بزنید.

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0