دانلود اپلیکیشن پارت گالری

سکه ایچینگ برای جذب ثروت

سکه ایچینگ برای جذب ثروت

سکه های فنگ شویی چین باستان یا سکه های ایچینگ معمولاً به عنوان نمادی از خوش شانسی دیده می شوند، به همین دلیل سکه ایچینگ برای جذب ثروت از اهمیت بالای برخوردار است .آنها معمولاً در یک رشته یا یک خوشه در یک شکل خاص با روبان قرمز گره خورده یافت می شوند. اعتقاد بر این است که اگر آنها را در مکان های خوشبختی در خانه یا تجارت خود قرار دهید، جریان انرژی مثبت را تقویت می کنند و باعث خوش شانسی و ثروت می شوند. جدای از آن، آنها همچنین خانواده شما را از انرژی منفی محافظت می کنند. این سکه ها به شکل کروی و با سوراخ مربع در وسط هستند شکل دایره ای نشان دهنده بهشت و مربع نماد زمین است. این نشان دهنده جذب انرژی مثبت از بهشت و زمین است. از دو روی سکه یکی روی یانگ است که چهار حرف چینی روی آن حک شده است. این اسامی برخی از امپراتوران از سلسله های قدرتمند است. از طرف دیگر، سمت یین معمولاً با دو کاراکتر مهر زده می شود و گاهی اوقات شما یک اژدها را در این سمت می بینید که یک ترکیب بسیار قدرتمند فنگ شویی است. سکه ایچینگ برای جذب ثروت در فنگ شویی اهمیت زیادی دارد. روی برخی از سکه ها سه خط و مانترا یا سه خط و حیوانات حک شده است. محبوب ترین سکه ها سکه هایی هستند که حروف چینی با دو معنی حک شده است – یا “بخت شما رسیده است” یا “شانس شما اینجاست”” راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از این سکه ها به عنوان درمان فنگ شویی برای بهبود وضعیت مالی خود استفاده کنید. مردم آنها را در یک مجموعه به شکل سه، شش، نه یا بیشتر با یک روبان قرمز می‌بندند تا انرژی آنها را شارژ کند. ضروری است به یاد داشته باشید که این سکه ها را با سمت یانگ یا ضلعی با حروف چینی در بالا نمایش دهید.

تعداد سکه ایچینگ برای جذب ثروت

تعداد سکه های ایچینگ برای جذب ثروت از اهمیت بالای برخوردار است که در ادامه به آن پرداختیم: 1.به یاد داشته باشید، داشتن یک سکه فنگ شویی اغلب نامطلوب تلقی می شود، مگر اینکه در پاکت قرمز قرار داده شود،زیرا دریافت آن و به عنوان یک تجارت بسیار خوشایند است. 2.یک سکه اهمیتی ندارد، اما شماره دو در زبان چینی مانند “آسان” به نظر می رسد. این اطمینان را ایجاد می کند که پول به سرعت به شما می رسد، بنابراین همیشه داشتن حداقل دو سکه خوب است. 3.شماره سه نماد تفریح است. این بدان معنی است که پول همیشه پر می شود و کیف پول شما همیشه با آن پر می شود و ترکیب بسیار قدرتمندی از آن محافظت از ثروت است که با سه سکه چینی ایچینگ فرخنده یک تقویت کننده و محافظ بسیار منحصر به فرد برای ثروت است. انتخاب شده از یک سلسله خوب (بسیار مهم) که با یک روبان قرمز به هم گره خورده اند تا مثلثی را تشکیل دهند که از همه اشکال هندسی قوی ترین است.
  • سه سکه ایچینگ نشان دهنده افزایش رفاه هستند و قسمت بالایی با یک گره خوش شانس گره خورده و با منگوله های دوتایی در پایین ترکیب شده است.
  • اینها برای قرار دادن در کیف پول / کیف پول، کیف دستی، دفترهای حساب، سر، قوطی پول نقد و غیره برای جذب ثروت و فراوانی مناسب هستند.
4.عدد چهار در زبان چینی معمولاً با مرگ، از دست دادن یا مردن همراه است، زیرا به نظر می رسد. داشتن چهار سکه به معنای مرگ پول است و در فنگ شویی به معنای واقعی کلمه متوقف کردن ثروت است. بنابراین توصیه می شود که چهار سکه همراه نداشته باشید زیرا باعث بدشانسی، کمبود پول یا مبارزه با بدهی می شود. 5.عدد پنج نیز چندان خوش شانس در نظر گرفته نمی شود. صدای این عدد یعنی نه این نشان می دهد که پول به افرادی که پنج سکه همراه خود دارند نمی رسد. 6.شش سکه بیشترین استفاده را در فنگ شویی دارند و پشت سر هم بسته می شوند و یک درمان بسیار تأثیرگذار و سنتی هستند و ما شخصاً از دهه 80 هر ساله در خانه و تجارت خود از آن استفاده می کنیم..
  • شش سکه چینی باید از یک سلسله خوب باشد که در واقع بسیار مهم است و اغلب توسط بسیاری از استادان فنگ شویی نادیده گرفته می شود. شش عددی است که نشان دهنده شانس از بهشت و مرتبط با آن است.
  • آنها باید با یک منگوله عرفانی محکم شوند تا ظاهراً بخت خوب و اقبال بی پایان ثروت را دو برابر کنند.
7.هفت سکه به هم بسته شده یعنی ضمانت یعنی پول به دست این افراد می رسد. 8.هشت به معنای رفاه است و داشتن ترکیبی از هشت سکه که با یک روبان قرمز بسته شده است، باعث می شود که موفق و ثروتمند شوید. 9.نه نماد وحدت است. عدد نه یا داشتن نه سکه به این معنی است که پول برای همیشه جریان خواهد داشت و هرگز متوقف نمی شود. این باعث موفقیت در ثروت، ایمنی و ثروت می شود. کلمه نه در زبان چینی به معنای طول عمر است و تضمین می کند که تا پایان عمر از شما محافظت می شود. 10.مجموعه ده سکه ای به عنوان یک درمان بسیار فرخنده دیده می شود که برای افزایش ثروت شما استفاده می شود. همچنین یک عنصر فلزی موثر است. این سکه ها که به این ترتیب به هم متصل شده اند نشان دهنده ثروت، شهرت، ثروت و موفقیت عمیق است. در فنگ شویی، سکه های ایچینگ نقش اصلی را در درمان بازی می کنند و در کیت درمان ها و تقویت کننده های سالانه دلوکس، ما 34 سکه ایچینگ مختلف داریم که در درمان ها استفاده می شود. درصد زیادی از درمان‌ها و تقویت‌کننده‌های فنگ شویی دارای سکه‌هایی ایچینگ به عنوان بخشی از درمان هستند، و این یکی از اساسی‌ترین قطعات مورد استفاده در فنگ شویی است.

ایچینگ سکه جذب ثروت

سکه های فنگ شویی یک راه بسیار ساده و آسان برای دعوت به ثروت، شهرت، پول و شانس در زندگی شما هستند. مردم این سکه ها را با گذاشتن در کیف ، کیف پول یا دفتر خود به زندگی روزمره خود اضافه کرده اند و معتقد هستند سکه ایچینگ برای جذب ثروت و خوش شانسی بسیار مؤثر است. یکی از پنج عنصر فنگ شویی فلز است و بنابراین از طریق این انرژی فلزی، این سکه ها وقتی به یک روبان قرمز بسته می شوند، انرژی را به خانه یا محل کار شما می آورند.

سکه های ایچینگ

چگونه این سکه ها را قرار دهیم؟

همانطور که در این پست از اهمیت سکه ایچینگ برای جذب ثروت گفتیم نحوه قرار گیری آن هم مهم است که در ادامه به آن اشاره کردیم:
  • گفته می شود که قرار دادن سکه در منطقه شمال غربی خانه شما می تواند جریان انرژی را افزایش دهد و افراد ضروری را وارد زندگی شما کند.
  • این سکه ها اغلب به عنوان درمانی برای از بین بردن اثرات منفی استفاده می شوند.
  • توصیه می شود برای جذب ثروت و شانس، مجموعه ای از سه سکه سه گانه را روی اوراق مهم و اسناد مالی خود بچسبانید.
  • مردم اغلب برای محافظت از خود در طول هر سفر و جذب ثروت، سه سکه  را در ماشین خود آویزان می کنند.
  • از آنجایی که مجموعه شش سکه نماد بسیار فرخنده ای است که نشان دهنده وحدت زمین و آسمان است. بنابراین توصیه می شود بالای ورودی اصلی منزل یا مغازه یا کسب و کار خود قرار دهید.
  • قرار دادن سکه‌ها در صندوق‌ها و دفاتر حساب، شانس مالی شما را افزایش می‌دهد و فرصت‌های بیشتری را برای شما جذب می‌کند.
  • بسیاری از مردم اغلب به اشتباه سکه‌ها را زیر تشک خوش‌آمدگویی خود قرار می‌دهند، اگرچه این چیزی نیست که من هرگز توصیه نمی‌کنم، زیرا افرادی را مجبور می‌کنید که کفش‌های کثیف خود را روی پول شما پاک کنند.
  • هر زمان که خانه خود را می سازید، پایه ای برای ثروت خود ایجاد کنید. برای جذب ثروت، در هر گوشه از خانه خود سه سکه  بگذارید.
  • اگر یکی از نزدیکان شما مرحله پایینی را پشت سر می گذارد، می توانید این سکه ها را به او هدیه دهید. یک عمل کوچک محبت آمیز می تواند راه درازی داشته باشد، و کارما تضمین می کند که شما از مزایای عمل خوب خود بهره مند شوید.
  • گفته می شود که اگر این سکه ها را در منطقه جنوب شرقی خانه خود قرار دهید، وضعیت مالی خود را بهبود می بخشید. برای بهبود روابط شخصی آنها باید آنها را در جهت جنوب غربی قرار داد.

قبل از استفاده از این سکه های ایچینگ چه باید کرد؟

ممکن است برای کار فنگ شویی خود روی سکه های ایچینگ سرمایه گذاری کرده باشید، اما همیشه ایده خوبی است که سکه های خود را از هر نوع انرژی ماندگار قبلی پاک کنید. اگر این سکه ها را از یک فروشگاه معتبر فنگ شویی خریداری کرده اید، احساس خواهید کرد که انرژی خوبی است و تک تک کالاهایی که در فروشگاه می فروشیم با انرژی مثبت تمیز و قدرتمند می شوند، بنابراین نیازی به تمیز کردن هیچ موردی ندارید. از ما خرید کنید. و از سکه ایچینگ برای جذب ثروت با خیال راحت استفاده کنید. با این حال، قبل از قرار دادن سکه های فنگ شویی در هر مکانی، باید مطمئن شوید که حداقل سه سکه با یک روبان به هم گره خورده است. منطقه ای که این سکه ها را در آن قرار می دهید باید تمیز و نامرتب باشد. مکان‌هایی که این سکه‌ها را در آن نگهداری می‌کنید باید منطقه‌ای باشد که مرتباً از آن بازدید می‌کنید. در نهایت، آنها را به گونه‌ای نمایش دهید که چهار نویسه چینی همیشه رو به بالا باشند، مگر اینکه توسط یک استاد فنگ شویی دستور دیگری داده باشید. اکنون که از تأثیر چند سکه بر زندگی شما آگاه هستید، می توانید از این دانش برای جذب شانس و جلوگیری از هرگونه اشتباه استفاده کنید. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید،برای تهیه سکه ایچینگ می توانید با یک کلیک در فروشگاه پارت گالری سفارش خود را ثبت کنید.

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0