دانلود اپلیکیشن پارت گالری

Tibetan bowl پاکسازی محیط با کاسه تبتی

 

پاکسازی محیط با کاسه تبتی

 

در این پست به پاکسازی محیط با کاسه تبتی می پردازیم. انرژی همه جا هست. در خانه‌ها، ادارات، محل کار و حتی در ماشین‌های ما وجود دارد. در مکان هایی است که ما تمایل داریم زمان زیادی را در آن سپری کنیم و در نتیجه گاهی اوقات ممکن است گیر کرده یا راکد شویم. شما شاهد انرژی راکد خواهید بود که به طرق مختلف ظاهر می شود. مشاجره های مکرر، خستگی، انباشته شدن درهم و برهمی و احساس منفی منفی تنها برخی از نشانه هایی هستند که به انباشته شدن انرژی در محیط شما اشاره می کنند.

کاسه تبتی برای جابجایی، حذف و پاکسازی انرژی راکد برای ایجاد محیطی شفاف، آرام، استفاده می شود. این به معنای واقعی کلمه یک نفس از هوای تازه است که در کل فضای شما زنگ می زند و می چرخد تا با روح و انرژی کیهان و الهی هماهنگ شود و دوباره ارتباط برقرار کند.

 

10 مرحله برای پاکسازی محیط با کاسه تبتی

 

  1. اطمینان حاصل کنید که فضا از نظر فیزیکی تمیز و خالی از هرج و مرج باشد.
  2. ایستاده، با کاسه خود در کف دست باز خود شروع کنید و سه نفس عمیق بکشید.
  3. یک لحظه برای تعیین نیت خود وقت بگذارید و با منبع/الهی/خدا ارتباط برقرار کنید.
  4. سه بار شعار “OM” را بخوانید و ذهن خود را پاک کنید.
  5. یک یا دو تکه مریم گلی کوچک، خشک و سفید یا چوب پالو سانتو یا عود را در کاسه خود قرار دهید. نور و ضربه بزنید تا دود شود (توجه: حتما یک پارچه کوچک در دسترس داشته باشید تا زیر کاسه قرار دهید. این کار از دست شما در برابر گرما محافظت می کند و مطمئن شوید که کاسه برای دست زدن به آن خیلی داغ نمی شود).
  6. اکنون در کل فضا در جهت عقربه‌های ساعت قدم بزنید، به آرامی با یک ضربه‌گیر روی کاسه زنگ بزنید و دود را به آرامی با یک نفس پاک‌کننده در حالی که آرام دعا می‌خوانید، دمید. با راهنماها/استادان/ خود تماس بگیرید تا در طول این پاکسازی به شما کمک و حمایت کنند.
  7. با تشکر و با همه موجودات در صلح باشید. از کسانی که دیگر مورد نیاز نیستند با قدرت “من هستم” خواسته می شود که آنجا را ترک کنند. در حالی که فضا را خالی می کنید، این را با صدای بلند و مکرر بگویید.
  8. مطمئن شوید که فضاها را در گوشه ها، زیر تخت ها، کمدها و مکان های تاریک در سراسر محیط جارو کنید.
  9. پس از اتمام، کاسه خود را تمیز کرده و پر از آب کنید. آب را به نیتت برکت بده. آب اکنون با نیت شما مقدس و شفابخش می شود.
  10. در حالی که به کاسه خود با چوب مخصوص زنگ می زنید، دوباره در فضا راه بروید. همانطور که آب از کاسه می‌پاشد با صدای بلند می‌گوید: «من این محیط را با نور، عشق و آرامش برکت می‌دهم تا در آغوش خداوند شفا یابد».

 

 

چند نکته قابل توجه است برای پاکسازی محیط با کاسه تبتی بهتر است قبل از سوزاندن مریم گلی، چند پنجره را باز کنید، در غیر این صورت ممکن است چند زنگ دیگر در کنار کاسه آواز شما به صدا درآید! همچنین کاسه های تبتی از هفت فلز مقدس تشکیل شده است که یکی از آنها مس است که رسانای عالی گرما است.

مراقب باشید و اقدامات احتیاطی را انجام دهید که وقتی با مریم گلی دود می کنید کاسه شما خیلی داغ نشود.

پس از پاکسازی محیط با یک کاسه تبتی، احساس بی‌نظیری از سبکی، روشنایی و تجدید قوا را در سراسر فضایی که تازه تمیز کرده‌اید و همچنین در تمام وجود خود خواهید دید. زیرا هیچ جدایی از آنچه بیرون و درون نهفته است وجود ندارد.

 

با استفاده از کاسه تبتی، انرژی را در محیط زندگی خود تصفیه کنید

 

تصفیه محیط ارتعاشات منفی را از بین می برد و به انرژی های جدید اجازه می دهد وارد خانه شما شود. یک فضای پاک شده ما را با روح و انرژی کیهان در ارتباط قرار می دهد تا در هماهنگی با یکدیگر و محیط خود زندگی کنیم. تصفیه فضا با استفاده از عود و به دنبال آن تصفیه کاسه تبتی انجام می شود. همانطور که محیط زندگی شما با استفاده منظم از کاسه تبتی تمیز می شود، صدای فلزی آن هر روز خالص تر و واضح تر می شود تا انرژی پاک تری را در اطراف شما منعکس کند.

 

کاسه تبتی Tibetan bowl

 

ویژگی های یک کاسه تبتی خوب

 

  • در حالت ایده آل باید رنگ طلایی درخشان، نسبتاً ضخیم و کاملا گرد داشته باشد.
  • می تواند جلا یا مات باشد. در هر سایه فلزی
  • هنگامی که کاسه های تبتی ضربه می خورند، صدایی فوق العاده، خالص و ماندگار تولید می کنند. این درست است حتی اگر با ناخن هایتان ضربه بزنید.
  • کیفیت صدا بر اساس ضخامت لبه کاسه تعیین می شود.
  • طنین زمزمه و ارتعاشات آواز آن به عمق آن بستگی دارد.
  • از 7 نوع فلز ساخته شده است.

 

ذهن خود را متمرکز کنید

پاکسازی کاسه تبتی نیز به عنوان یک روش درمانی برای باز کردن چاکراهای بدن انسان عمل می کند. همانطور که فضای زندگی خود را با کاسه آواز تمیز می کنید، ذهن خود را به سمت پاکسازی انرژی های منفی در بدن و ذهن و همچنین اطراف خود متمرکز کنید.

 

فواید پاکسازی محیط با کاسه تبتی

 

  • انرژی های منفی فضای زندگی را که از مصیبت ها، نزاع ها و رویدادهای فنگ شویی سرچشمه می گیرد، پاک می کند.
  • انرژی ناخوشایند را به انرژی فرخنده تبدیل می کند.
  • انرژی های عنصری بخش های فلزی خانه (شمال غربی برای پاتریارک و غرب برای کودکان) را فعال می کند.
  • چاکراهای بدن انسان را باز می کند و ذهن شما را پاک می کند و پس از حمام کردن با آهنگ های هارمونیک یک کاسه تبتی، احساس نشاط و آرامش را به شما می دهد.
  • اثربخشی درمان های فنگ شویی را افزایش می دهد.
  • ارتعاشات مثبتی بر جای می گذارد که خانه ها را از شادی زمزمه می کند.

 

باتوجه به اهمیت پاکسازی محیط با کاسه تبتی شما می توانید آن را از فروشگاه پارت گالری آنلاین سفارش دهید.

 

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0