دانلود اپلیکیشن پارت گالری

ماساژ نمک چیست salts for massage

 

 

ماساژ نمک چیست

هیچ چیز مانند یک ماساژ خوب نیست. اما ماساژ با نمک تجربه را به سطح بالاتری می برد! ما نمک را به عنوان یک مکمل با تمام ماساژهای خود به عنوان راهی برای افزایش مزایای درمان ارائه می دهیم. برای قرن‌ها، این عمل برای درمان بیماری‌های تنفسی و پوستی و همچنین ارائه انبوهی از سایر فواید سلامت کلی استفاده می‌شود. درمان با نمک در سال های اخیر به عنوان یک تمرین سلامت درمانی جامع محبوبیت پیدا کرده است.

 

فواید ماساژ نمک

  • سلامت تنفسی
    نمک درمانی به ویژه برای افرادی که از بیماری های تنفسی مانند آسم، برونشیت، آلرژی، سرماخوردگی و آنفولانزا رنج می برند مفید است. ذرات نمک التهاب را کاهش می دهد، مخاط را از مجاری تنفسی پاک می کند و تنفس را آسان می کند. گذراندن زمان در آبگرم نمک می تواند به تسکین علائم و بهبود عملکرد کلی ریه کمک کند.

 

  • سلامت پوست
    نمک درمانی نیز می تواند برای پوست مفید باشد. ذرات نمک دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی هستند و می توانند به تسکین و بهبود بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و آکنه کمک کنند. همچنین به ایجاد احساس نرمی و لطافت در آن کمک می کند.

 

  • آرامش و استرس زدایی
    زمان صرف شده در آبگرم نمک تجربه ای آرامش بخش و جوان کننده است. همراه با اثرات درمانی هالوتراپی، یک محیط آرام بخش می تواند به کاهش استرس و تقویت حس آرامش و بهبود رفاه کمک کند. این به ویژه برای کسانی که زندگی پرمشغله و پر استرسی دارند مفید است.

 

  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
    نمک درمانی با کاهش التهاب و افزایش تولید گلبول های سفید به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این امر سلامت کلی را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری و عفونت را کاهش می دهد.

 

  • بهبود خواب
    همچنین نشان داده شده است که نمک درمانی برای افرادی که از اختلالات خواب مانند بی خوابی رنج می برند مفید است. نمک درمانی با ترویج آرامش و کاهش استرس می تواند به بهبود کیفیت خواب و ایجاد خوابی آرام کمک کند.

اگر به خاطر فواید درمانی آن علاقه مند به بازدید از آبگرم نمک هستید، آن را امتحان کنید. بازدید از آبگرم نمک برای جلسات منظم، حداقل 3 بار در هفته، می تواند یک مکمل ارزشمند برای سلامت و تندرستی کلی شما باشد.

 

ماساژ سنگ نمک

 

ماساژ سنگ نمک چیست

گرمای سنگ ها به شل شدن ماهیچه های سفت و کاهش تنش در سراسر بدن کمک می کند. اما آیا تا به حال ماساژ سنگ نمک داغ را امتحان کرده اید؟

در حالی که اکثر مردم با مزایای ماساژ سنگ داغ آشنا هستند، ممکن است کمتر شناخته شده باشد که چگونه ماساژ سنگ نمک سلامت و تندرستی کلی را افزایش می دهد. ماساژ سنگ نمک در حال افزایش محبوبیت است و وقتی مزایای منحصر به فرد دریافت آن را در نظر می گیرید، فهمیدن دلیل آن سخت نیست.

ماساژ سنگ نمک نه تنها آرامش بخش و جوان کننده است، بلکه دارای فواید سلامتی بسیاری از جمله کاهش فشار خون، حمایت از سیستم تنفسی سالم، افزایش گردش خون، تسکین اضطراب و تنش، درمان بی خوابی، ارتقای سطح قند خون طبیعی، بهبود ریکاوری عضلات است. و جلوگیری از گرفتگی عضلات و تقویت سلامت استخوان ها. سنگ های نمکی با دست تراشیده می شوند و در حین ماساژ لایه برداری ملایمی به پوست می دهند و آن را کرمی و صاف می کنند.

 

 

فواید ماساژ سنگ نمک

اگر مشتریان شما خسته و فرسوده به سراغ شما می آیند، ممکن است بخواهید یک ماساژ سنگ نمک  را به شما پیشنهاد دهید. این نوع ماساژ می تواند باعث آرامش شود، استرس را از بین ببرد و به مشتری کمک کند تا بر روی مراقبت از خود تمرکز کند. به خواندن ادامه دهید تا همه چیز را در مورد فواید جوان کننده ماساژ سنگ نمک هیمالیا و اینکه چرا ممکن است بخواهید آن را به لیست درمان های خود اضافه کنید.

 

یکی از مزایای اصلی این ماساژ بهبود ظاهر پوست است. محتوای معدنی موجود در نمک باعث لایه برداری و بهبود گردش خون می شود و پوست مشتری را صاف و نرم به نظر می رساند.

 

از آنجایی که این ماساژ از سنگ نمک گرم شده استفاده می کند، می تواند به عنوان یک ابزار ضد التهابی نیز عمل کند.

 

به گفته ناتاشا کانن، گفته شده است که نمک ها  دردهایی مانند ضعف عضلانی، سردرد، درد مفاصل و خستگی را تسکین می دهند.” گرمای سنگ ها تنش و گره های ماهیچه ها را از بین می برد و استرس را در بدن کاهش می دهد و آن را به درمانی مفید برای کسانی که از درد یا ناراحتی رنج می برند تبدیل می کند.

 

در نتیجه تسکین درد و تنش از بدن، مراجعین ممکن است متوجه تأثیر مثبت بر رفاه عاطفی خود شوند. سنگ های گرم همراه با بدنی آرام و بدون ناراحتی باعث می شود مشتری احساس آرامش و استرس کمتری داشته باشد. برخی از نظریه ها نشان می دهند که یون های منفی تولید شده در نمک به احساس آرامش و آرامش عمیقی که افراد تجربه می کنند کمک می کند. بسیاری از نمک های موجود در محیط های طبیعی مانند کوه ها، اقیانوس ها و آبشارها حاوی یون های منفی هستند. با این حال، شواهد علمی در مورد اثرات خاص یون های منفی در این نمک محدود است

 

Types of salt for massage انواع نمک برای ماساژ

 

بهترین نمک های ماساژ

 

بهترین نمک های طبیعی و بدون هیچ افزودنی برای استفاده در ماساژ نمک و فواید آنها:

  • نمک هیمالیا: کمک به تنش های عضلانی، التهاب مفاصل و استرس
  • نمک دریا: بهبود جریان خون و تسکین دردها
  • نمک خوراکی: بهبود التهاب عضلانی، کاهش تورم و تسکین دردها
  • نمک اسپوم: تسکین درد، کاهش التهاب و بهبود عملکرد مفاصل و مراقبت از پوست

 

می توانید از سنگ های نمک در دکور خانه،محل کار یا هدیه دادن استفاده کنید، و آن را از “پارت گالری” آنلاین خریداری کنید.  همچنین برای اطلاع از فواید آن می توانید مقاله ” فواید سنگ نمک در فنگ شویی چیست؟ “ مطالعه کنید.

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0