دانلود اپلیکیشن پارت گالری

 Dream Catcher دریم کچر چیست

دریم کچر چیست

از کجا می آیند و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

احتمالاً دریم کچر را در یک فروشگاه هدیه، در مجلات یا تلویزیون دیده اید. اما آیا واقعاً می دانید آنها از کجا می آیند و برای چه استفاده می شوند؟

 

کمی تاریخ:

برای بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان، عنکبوت ها حشرات مخوف و ترسناکی هستند. با این حال، برای قبیله Ojibwe، آنها در واقع نماد محافظت و راحتی بودند. یک افسانه قدیمی اوجیبوا می گوید که در پیدایش جهان، یک زن عرفانی لقب “زن عنکبوتی” داشت. او حفاظت معنوی را برای قبیله، به ویژه برای کودکان خردسال، نوزادان و نوزادان فراهم کرد. قبیله Ojibwe در طول سالها به رشد و گسترش ادامه داد. برای زن عنکبوتی دشوار شد که بتواند از تمام اعضای قبیله ای که به سرزمین های دور مهاجرت کرده بودند محافظت کند. پس از آن او ایده ایجاد دریم کچر بومی آمریکایی را مطرح کرد. به پیروی از او، مادران و مادربزرگ ها به نوبه خود آن را بازسازی کردند تا از فاصله دور از فرزندان و خانواده خود محافظت کنند.

 

چگونه از دریم کچر استفاده کنیم؟

دریم کچر چیست؟ و چگونه استفاده می شود؟ در قبایل بومیان آمریکا، زنان وظیفه داشتند برای محافظت از خانواده، فرزندان و نوه های خود، با دستان خود بسازند. یک دریم کچر دارای محیط نسبتاً کوچکی است و از یک حلقه چوبی پوشیده شده با بوم یا توری ساخته شده از الیاف طبیعی تشکیل شده است. همچنین با اشیای مقدس مانند پر و مهره تزئین شده است. همه این عناصر باید طبیعی باشند. هر قسمت از دریم کچر بومی آمریکا تعریف خاص خود را دارد و ارتباط نزدیکی با دنیای طبیعی دارد. دریم کچر مانند یک دایره است، زیرا نشان دهنده دایره زندگی است. همچنین استعاره ای از سفر خورشید و ماه، هر روز و هر شب در آسمان است.

 

دریم کچر چیست

بوم وظیفه دارد در طول شب رویاهای بد و ارواح شیطانی را ببیند و در هنگام فرا رسیدن روز از شر آنها خلاص شود. از طرف دیگر پرها اجازه می دهند رویاهای زیبا به خواب رفته برسند. همه قبایل بومی آمریکا در مورد معنای مهره های روی بوم اتفاق نظر ندارند. برخی می گویند که مروارید نماد عنکبوت است که تار را بافته است و برخی دیگر می گویند که مروارید نماد رویاهای زیبایی است که جاودانه می شوند. در اصل، رویا گیرها در بالای گهواره نوزادان یا به سر تخت خواب کودکان وصل می شدند. در طول سال ها، با توسعه این باور، بزرگسالان نیز تصمیم گرفتند از خواب خود محافظت کنند و پس از آن امکان یافتن آنها در بالای تخت والدین وجود داشت.

 

دریم کچر: در دکوراسیون و جواهرات

امروزه، هنرمندان مختلف، دریم کچر را می‌سازند تا به راحتی آن‌ها را در زندگی روزمره خود بگنجانیم. به همین دلیل است که قطعات تزئینی و جواهرات دست ساز توسط صنعتگران مختلف ارائه می دهیم که نشان دهنده رؤیاپردازان است.

 

در دکوراسیون، دریم کچر در اندازه های مختلف را در دسترس داریم که کاملاً در فضای داخلی شما قرار می گیرند. و حتی انتخاب های بیشتری از جمله قطعات منحصربفرد و جذاب تر را در فروشگاه خواهید یافت.

 

شاید شما همچنین می توانید یکی از بسیاری از شکارچی های رویا در زیر را برای سفارشی سازی در وصله ها و به دوستانی که برایتان مهم هستند انتخاب کنید. آنها قطعا این هدیه را بسیار دوست خواهند داشت.

 

بهترین مکان برای آویزان کردن یک دریم کچر

به طور کلی بهترین مکان برای آویزان کردن رویاگیر سقف اتاق و بسیار نزدیک به سر تخت است. به این ترتیب از تمام اجسام دیگری که فضا را پر می کنند از تداخل با قدرت آن و بارگذاری بیش از حد انرژی جلوگیری می شود.

 

از سوی دیگر، هر چه دریم کچر بالاتر باشد، نور طبیعی بیشتری از پنجره دریافت می کند. تا زمانی که اتاق دارای ورودی های نور طبیعی است، ما باید به سادگی به دنبال بالاترین و روشن ترین نقطه اتاق باشیم تا بهترین موقعیت را برای یک دریم کچر داشته باشیم.

اعتقاد بر این است که نور خورشید برای تمیز کردن دریم کچر بسیار مفید است. خورشید کمک می کند تا آن را از تمام بدی هایی که جذب می کند پاک کند و آن را در طول شب آماده می کند تا دوباره کار کند.

 

معنی و عملکرد دریم کچرها با توجه به رنگ آنها

آیا می دانستید بسته به جنس و رنگی که رویاگیر ساخته می شود معنی و عملکرد آنها متفاوت است؟ در حال حاضر طیف گسترده ای از دریم کچر وجود دارد و هر کدام اهداف متفاوتی را انجام می دهند.

در ادامه، معنای هر رؤیاگیر را بر اساس رنگ آن توضیح خواهیم داد.

 

سفید

رؤیای سفید با مدیتیشن، آرامش، تمیزی و نظم مرتبط است. بنابراین، مکان های ایده آل برای قرار دادن آنها اتاق خواب، اتاق کار یا اتاق غذاخوری است. مکان هایی برای استراحت و سکوت که در آن انرژی برای جریان هماهنگی لازم است.

 

 

black dream catcher دریم کچر مشکی

 

مشکی

عملکرد اصلی یک دریم کچر سیاه، مقابله با اثرات رنگ سفید است، یعنی تعادل انرژی در یک فضا.

آنها همچنین اغلب برای ترکیب با سایر رویاهای چشم نوازتر مانند صورتی یا یاسی استفاده می شوند. مشکی رنگی است که به همه چیز می‌آید و هر جا که قرار می‌گیرد به آن ظرافت می‌بخشد.

 

سیاه و سفید

همانطور که قبلاً توضیح دادیم، سیاه و سفید رنگ های متضادی هستند که وقتی با هم ترکیب شوند اثر متعادل کننده انرژی دارند.

بنابراین، دریم کچر نیز وجود دارند که سیاه و سفید را در یک قطعه ترکیب می کنند. آنها می آیند تا یین و یانگ را در دنیای رویاها نشان دهند.

 

 

red dream catcher دریم کچر قرمز

 

قرمز

دریم کچر قرمز اشتها و خلق و خوی را تحریک می کنند، بنابراین برای قرار دادن در محیط هایی که اجتماعی شدن بیشتری در آن صورت می گیرد، مانند تراس، آشپزخانه یا اتاق غذاخوری، عالی هستند.

رنگ قرمز همیشه با انرژی، اشتیاق و عشق همراه بوده است، بنابراین در هر کجا که آن را قرار دهیم، همه این احساسات را تشویق می‌کنیم تا آزادانه جریان پیدا کنند و احساس بهتر و زنده‌تری داشته باشیم.

 

رنگ زرد

زرد رنگ عقل، انرژی حیاتی و شادی است. بنابراین، هنگام خرید یک دریم کچر با این رنگ، بهتر است آن را در مکان‌هایی قرار دهیم که خلاقیت خود را در آن عملی کنیم، مانند استودیو یا کارگاه‌های هنرمندان.

از سوی دیگر، می توان از آنها برای تقویت روابط بین افراد و بهبود خلق و خوی آنها پس از دعوا نیز استفاده کرد. در حالت ایده آل، آنها باید در آشپزخانه ها یا در اتاق ناهار خوری قرار داده شوند تا این هدف را انجام دهند.

 

 

blue dream catcher دریم کچر آبی

 

آبی

دریم کچر آبی نشان دهنده موفقیت، قدرت و اراده است. قرار دادن آن در خوابگاه ها باعث استراحتی پر از لحظات مثبت می شود، در حالی که در مکان های آموزشی مانند مدارس به عملکرد خوب دانش آموزان کمک می کند و آنها را برای کسب نتایج بهتر تشویق می کند.

ترکیب دریم کچر آبی و سفید برای افزایش اثرات آرامش بخش و مثبت در ساعات استراحت بسیار رایج است.

 

سبز

این دریم کچر برای تقویت آرامش ذهن و کمک به ما در ارتباط مجدد با محیط طبیعی عالی هستند. سبز رنگ امید است، بنابراین به جلوگیری از کابوس‌های شبانه یا افکار منفی در طول شب کمک می‌کند.

 

نارنجی

رویاگیرهای نارنجی با ثبات و گرما مرتبط هستند، بنابراین قرار دادن آنها در اتاق های جلسه و اتاق های غذاخوری برای ارتقای روابط خوب رایج است.

یک دریم کچر نارنجی هرگز نباید در خانه بزرگی که به دنبال نعمت ارواح است غایب باشد.

 

رنگ قهوه ای

قهوه ای رنگ زمین است، به ما کمک می کند تا تصمیمات خوبی بگیریم و اینقدر بی تصمیم نباشیم. یک دریم کچر با این رنگ به ما کمک می کند تا در صورتی که برای حل مشکلی عرق می کنیم، مدیتیشن و استراحت کنیم.

 

دریم کچر را می توانید آنلاین از پارت گالری خریداری کنید.

 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0