مدیتیشن چیست؟

نویسنده : Paart_Gallery

زمان مطالعه : دقیقه
دانستنی ها

مدیتیشن چیست؟

مدیتیشن به معنای تبدیل شدن به یک فرد متفاوت ، یک فرد جدید یا حتی یک فرد بهتر نیست. این در مورد آموزش آگاهی و دریافت یک دیدگاه سالم است. شما سعی نمی کنید افکار یا احساسات خود را خاموش کنید. شما یاد می گیرید که آنها را بدون قضاوت مشاهده کنید. و سرانجام ، ممکن است شروع به درک بهتر آنها نیز کنید. وقتی مدیتیشن می کنیم ، فواید گسترده و طولانی مدتی را به زندگی خود تزریق می کنیم: سطح استرس خود را پایین می آوریم ، با درد خود آشنا می شویم ، ارتباط بهتری برقرار می کنیم ، تمرکز خود را بهبود می بخشیم و با خود مهربان هستیم.
دانستنی ها

چگونه مدیتیشن را یاد بگیریم؟

در مراقبه ذهن آگاهی ، ما در حال یادگیری چگونگی توجه به نفس هنگام ورود و خروج هستیم ، و متوجه می شویم چه زمانی ذهن از این کار دور می شود. این عمل بازگشت به نفس باعث ایجاد عضلات توجه و هوشیاری می شود. وقتی به نفس خود توجه می کنیم ، یاد می گیریم که چگونه به لحظه فعلی برگردیم و در آن بمانیم – بدون اینکه قضاوت کنیم ، خودمان را در اینجا و اکنون عمداً لنگر بیندازیم. ایده پشت ذهن آگاهی ساده به نظر می رسد – این عمل صبورانه است. در حقیقت ، معلم مشهور مدیتیشن ، شارون سالزبرگ ، اظهار می کند که اولین تجربه او در مراقبه ، به او نشان داد که ذهن به چه سرعت درگیر کارهای دیگر می شود. من با خودم فکر کردم چطور میتوانم 800 نفس بکشم بدون اینکه ذهنم سرگردان شود ولی با کمال تعجب با اولین نفس این اتفاق می افتاد. 
مدیتیشن چیست؟ .

منتخبی از مزایای مرتبط با مراقبه

گرچه مدیتیشن یک درمان همه چیز نیست ، اما مطمئناً می تواند فضای مورد نیاز زندگی شما را فراهم کند. گاهی اوقات ، این تنها چیزی است که ما برای انتخاب بهتر برای خود ، خانواده و انجمن های خود نیاز داریم. و مهمترین ابزاری که می توانید با خود به تمرین مدیتیشن بیاورید کمی صبر ، کمی مهربانی با خود و یک مکان راحت برای نشستن است. وقتی مراقبه می کنیم ، مزایای دور و دراز را به زندگی خود تزریق می کنیم. و شما نیازی به تجهیزات اضافی یا عضویت گران ندارید. در اینجا پنج دلیل برای مراقبه ذکر شده است: 
1- درک درد
2- شما استرس خود را کاهش دهید
3- بهتر ارتباط برقرار کنید
4- تمرکز را بهبود ببخشید
5- گفتگوی مغزی را کاهش دهید

اگر یک دقیقه وقت برای مدیتیشن دارید ، این را امتحان کنید:

آگاهی طبیعی خود را تنظیم کنید:

در تمرین ذهن آگاهی ، شما اغلب اصطلاح “آگاهی طبیعی” را خواهید شنید. منظور ما از آگاهی طبیعی ، آگاهی است که فقط با یک انسان همراه است. این از قضاوت و شخصیت پردازی عاری است – این فقط جهان را می بیند و حس می کند.
1-به جای خود بنشینید. با نشستن یا در صورت لزوم ایستادن شروع کنید. نکته مهم این است که احساس کنید بدن در حال لمس صندلی و لمس زمین است.
2- بدن را اسکن کنید. حس کنید نشیمنگاه شما صندلی را لمس می کند. صاف بنشینید یا صاف بایستید اما رها باشید. اطمینان حاصل کنید که پاهای شما کاملاً با زمین تماس گرفته و شما را به زمین متصل می کند. چشمان شما باز است ، بنابراین محیط پیرامون مکانی را که در آن هستید قرار دهید. نگاه خود را کمی پایین بیاورید. 
3- با نفس ارتباط برقرار کنید. با خاموش شدن نفس خود به نور توجه کنید. 
4- نفس نفس را دنبال کنید. در پایان نفس کشیدن ، بگذارید در حالی که نفس نفس می کشد شکاف وجود داشته باشد. و در این شکاف شما آگاهی طبیعی دارید بنابراین ، نفس کشیدن و بیرون آمدن را دنبال کنید. هنگام بروز افکار ، مانند سایر مواردی که مواجه می شوید با آنها رفتار کنید: به آن توجه کنید و با استفاده از این توجه ، شما را به نفس نفس برگردانید و آن را بیرون بیاورید. بیرون و بیرون و بیرون 

آیا امتحان این کالا را به دیگران نیز پیشنهاد می کنید؟



نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.